February 5, 2014

Valentýnkový....

Jen tak jsem spíchla manželovi srdíčkový polštářek. Když bude ten Valentýn...tak proč ne?  On polštářky rád a já je zase ráda šiju. 


Šila jsem podle Blue Susan Makes ale trochu jsem si to zjednodušila. Látky jsem nezyhýbala dospod jen jsem je naaplikovala (pomocí nažehlovacího papíru) na látku a pak dvakrát v krajíčku prošila kolem dokola. Mám tuto techniku ráda. Po vyprání vypadá pořád dobře a netřepí se.



Prozatím je schovaný ve skříni a já už se moc těším na 14.2 až ho budu moct ukázat :)

Děkuji za návštevu a milé komentáře k předešlým příspěvkům!
Mějte se moc krásně.
Hanka

12 comments:

  1. Hanko ten tvuj manzilek se ma ,udelala jsi pro nej moc hezky polstarek plny lasky.

    ReplyDelete
  2. Hani, moc krásný polštářek si manželovi ušila. U nás doma Sv.Valentýna neslavíme, ale dárky z lásky určitě nezavrhujeme :-)

    ReplyDelete
  3. Nadherny.. O nazehlovacom papieri som este nepocula...

    ReplyDelete
  4. Hani, ten je fakt boží. :-) Já nad prvním obrázkem přemýšlela, jak je to šité a ty dále píšeš, že je to nažehlené. Super. ;-)

    ReplyDelete
  5. Hani, polštářek se povedl. Valentýna neslavíme, ale dáreček z lásky se může dávat každý den. To potěší. M.

    ReplyDelete
  6. Krásný polštářek a celý blog je super, početla jsem si a uložila některé návody.

    ReplyDelete
  7. No toto, a tohle jsi stihla kdy? :-) Hádám, za 5 minut 12? :-) :-) Moc, moc se těším na Tvůj další, sladký, k zulíbání, příspěvek :-)))

    ReplyDelete
  8. Haničko krásný a jemný polštářek - to se bude usínat :-)) ♥Iva

    ReplyDelete
  9. Hani je fantasticky, urcite potesil :) dakujem ,za krasnu inspiraciu a prajem krasne dni ♥ ....
    Mirka

    ReplyDelete
  10. Hmmmmmm.škoda že chlapi nevedia šiť…tomuto sa hovorí luxusný vankúšik, nádherný! :-)

    ReplyDelete

Dekuji Vam vsem, za vase mile komentare, vzdycky me potesi :)

Thank you so much for taking the time to comment. Your comments are always appreciate it :)