April 27, 2014

Trhací chleba

Znáte trhací chleba? Pokud ne, doporučuji vyzkoušet. 
Je to opravdu trhák! :))

 
Recept jsem našla na krásném blogu plných dobrot Laskominy od Maryny 
Těsto jsem zadělala v domácí pekárně a jako nápln jsem dala šunku a sýr. V receptu se doporučuje kvásek ale ten jsem nedala a trhací chlebík byl trhák i bez něj. Líbí se mi, že nápln se dá udělat jakákoliv třeba i na sladko a pak máte z toho trhací buchtu koukněte tady se skořicí.

U nás Down-Under se dá něco podobného koupit v pekárně ale tento domácí je daleko lepší. Přístě vyzkouším s balkánským sýrem a špenátem i ten česnekový s bylinkama bych si dala ale manžel česnek a bylinky moc nemusí a to bych pak musela sníst sama :))

11 comments:

  1. Ahoj Hani, tohle vůbec neznám, ale vypadá to úžasně. ;-) Musím si poznamenat. Pěknou neděli. :-)

    ReplyDelete
  2. Vypadá úžasně Hani , takže určitě vyzkouším.o). Přeji ti krásnou neděli, papa:o)

    ReplyDelete
  3. Trhací buchtu znám, ale chlebík jsem ještě nezkoušela:-)))

    ReplyDelete
  4. To nebudes verit ale ja jsem se tad zrovna divala u Maryny na navod na chleba a ty tady od ni ma tohle.Musim to vyzkouset ,my mame radi ten se spenatem a syrem.Tvuj vypada lip nez ten z obchodu.

    ReplyDelete
  5. Inšpirovala som sa a urobila ten cesnakovo bylinkový. Bol nenormálne dobrý!!! Kým som si uvedomila, že by som ho mohla zdokumentovať - bol fuč!!!
    (Asi mám malú formu na srnčí chrbát :D Po vykysnutí som narýchlo musela deliť chlieb na polovice a použiť dve formy. Ale to je už iba maličký detailík.)
    Takže ĎAKUJEM ♥

    ReplyDelete
  6. Hani, chlebík vypadá skvěle! Recept předložím našemu dvornímu pekaři (manžel), už se těším na výsledek :-) Brala bych jak ten slaný, tak ten nasladko....

    Teď ale z jiného soudku, dovoluji si předat ti "peřinovou" štafetu, tak doufám, že mi nedáš košem - blíže viz můj poslední příspěvek na blogu zde: http://agnieszcinykratochvile.blogspot.cz/2014/05/muj-perinovy-dotaznik.html.

    Měj se krásně

    Anička

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju Aničko, jsem zvědavá jestli si pochutnáte na sladkém nebo slaném. Jdu kouknout na tu peřinovou štafetu :)

      Delete
  7. Hani ,uricte vyskusam, Ty si sikulka co vsetko stihas ...pozdravujem a prajem krasne slnieckove dnicky :)
    Mirka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju Mirko, malá spinkala tak jsem toho hned využila. Měj se hezky :)

      Delete

Dekuji Vam vsem, za vase mile komentare, vzdycky me potesi :)

Thank you so much for taking the time to comment. Your comments are always appreciate it :)