April 9, 2016

Made with love


Letní šortky a malá kabelečka pro tu mojí berušku.
Střih na šortky jsem si uděla podle Sofinčiných starých kraťas a hodně jsem ho rozšířila abych dostala sukýnkový efekt. 

Postup na kabelku jsem našla na stránkách Moda bake shop.
Free střih tam najdete když rozklinete print version, a sjedete dolů na poslední stránku.

Sofinka si kabelku uplně zamilovala. Brala jí všude sebou a ani před spaním ji nechtěla dát z ruky!
Udělala mi s ní takovou reklamu, že mám 3 kabelečky na zakázku!
 
A ještě se musí zkontrolovat schránka, jestli nepřišly nové látky!

A takhle vypadá v akci :)
Moje milé blogerečky mockrát děkuju za návštěvu a za milé komentáře k předešlým příspěvků, snažím se všem odpovědět.
Užívejte Jara, u nás je podzim ale takový teplý letní podzim.
Hanka
 

4 comments:

  1. Ahoj Haninko, už jsem chválila na FB ale musím i tady. Moc pěkné šitíčko. Ta kabelka je skvělá, kouknu na návod a asi taky ušiju vnučce :-)), objednala jsem pár letních látek, tak moc děkuji za inspiraci ♥ Krásný podzim :-)) si užívejte, holky ♥♥ pa Hana

    ReplyDelete
  2. Haničko, viděla jsem mockrát děkuji za návštěvu na FB. Potěšilo mě to. Ta kabelka je lehká ušít, zdála se mi trošku uzká nahoře a tak jsem si jí trošinku rozšířila ať se do ní dává Sofince pohodlně ručka. Jsem zvědavá na tvoje letní látky!

    ReplyDelete
  3. Wonderful!!Po prostu śliczności...:))Pozdrawiam z Wrocławia:)

    ReplyDelete

Dekuji Vam vsem, za vase mile komentare, vzdycky me potesi :)

Thank you so much for taking the time to comment. Your comments are always appreciate it :)